Elektroniczne teczki i akta osobowe pracownika | e-Pracownicy

Elektroniczne teczki i akta osobowe pracownika

Elektroniczne teczki pracownika z nowym prawem

Co wyróżnia narzędzie dla HR e-Pracownicy na rynku? Obecne przepisy mówią, że każdy pracodawca zobowiązany jest do prowadzenia akt pracowników i przechowywania ich przez okres 50 lat. Zaoszczędź miejsca prowadząc e-Teczki pracownicze zabezpieczone online – ekologicznie i sprawnie, które zostają w Twojej firmie przez 10 lat. Teraz nie tylko zaoszczędzisz przestrzeń na półkach ale też czas i to na wielu płaszczyznach.

Bądź gotowy kiedy pracownik zgłosi się po jakikolwiek dokument, albo.. podczas kontroli. Elektroniczne akta pracownicze to ułatwienie także podczas wyszukiwania danych.

PRZETESTUJ ZA DARMO
eteczki i akta osobowe pracownika

Co mogę przechwywać w teczkach pracowniczych?

Dzięki systemowi e-teczki cała dokumentacja związana z pracownikami nie będzie sprawiać problemu. Gotowe moduły znacząco usprawnią codzienne czynności w dziale HR, a wszystkie procesy kadrowe będą bardziej efektywne. Zawarte w e-teczkach pracowniczych akta osobowe część A, B czy C są bezbłędnie prowadzone i dobrze zabezpieczone, zawsze zgodnie z prawem.

Czy akta osobowe pracownika będą bezpieczne?

Dane przechowywane w elektronicznych teczkach pracowniczych są bezpiecznie przechowywane i spełniają wymogi rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO. Cyfryzacja dokumentów akt pracowniczych to przyszłość i bezpieczeństwo!

Co dodatkowo zyskujesz?

Korzyści, które zyskujesz dzięki e-Pracownicy to nie tylko gotowe moduły.

Dbamy o każdy aspekt Twojej pracy.

Zgodnie z RODO

Dane w narzędziu e-Pracownicy są zawsze bezpiecznie przechowywane i spełniają wymogi rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO. Dbamy o bezpieczeństwo Twoje i Twoich pracowników.

Bezpieczeństwo

Archiwizacja online daje Ci możliwe największe zabezpieczenie przed niepożądanymi wyciekami danych. Cyfryzacja dokumentów akt pracowniczych to przyszłość, a także bezpieczeństwo!

Wygoda

Przechowywanie danych elektronicznie oszczędzi nie tylko czas pracy w dziale HR, ale również dużą przestrzeń w Twojej firmie. Dokumenty wyszukiwane są szybciej i nie zajmują już miejsca na półkach.